loading...

تدریس سئو

بازدید : 4
چهارشنبه 8 فروردين 1403 زمان : 10:11

به دنبال پنج پارامتر UTM شناسایی‌گردیده در گوگل آنالیتیکس را برایتان ذکر می کنیم:

منبع کمپین (utm_source): از این پارامتر می توانید تدریس خصوصی سئو برای شناسایی منبع ترافیک خویش استعمال فرمائید. این منابع ممکن میباشد اسم اینترنت‌تارنما، موتور جست‌وجو، اسم خبر نامه یا این که کانال اجتماعی باشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_source=google.
کمپین رسانه (utm_medium): از این پارامتر میتوانید برای شناسایی رسانه مورداستفاده برای اشتراک‌گذاری و دسترسی به لینک خویش به کارگیری فرمایید که مشمول آدرس اینترنتی، کانال‌های اجتماعی، هزینه به‌ازای کلیک (cpc) یا این که هر شیوه دیگری باشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_medium=cpc
اسم کمپین (utm_campaign): این پارامتر برای شناسایی کمپین یا این که تبلیغات مربوط به لینک کاربرد داراست و ممکن میباشد اسم جنس، نوع فروش یا این که اسم مسابقه باشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_campaign=فروش-تابستانی
واژه و کلمه کلیدی (utm_term): این پارامتر برای کمپین‌های جست‌وجوی مبلغی برای ردیابی لغات کلیدی مرتبط مبنی بر تبلیغات استعمال می گردد. با یاری این پارامتر تشخیص می‌دهید که کدام کلمه و واژه کلیدی سبب ساز به بازدید از تارنما گردیده‌است؛‌ به‌تیتر نمونه: utm_term=خرید بلیط
محتوای کمپین (utm_content): از این پارامتر برای گزینش اینکه مخاطب روی چه لینکی کلیک نموده است تا به وب سایت شما رسد، به کارگیری می‌گردد؛ مانند وقتی‌که یکسری لینک و پیوند به یک URL می‌رسند. پارامتر محتوا برای تمایز در بین تبلیغاتی که به یک URL لینک و پیوند داده می شوند نیز کاربرد داراست. آزمایش A/B یا این که تبلیغات هدفمند محتوا معلم خصوصی سئو از مهمترین کاربردهای این پارامتر ازروی میل میباشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_content=cta-bottom
یادگرفتن طرز تشکیل داد کد UTM
کدهای یو تی ام را میتوانید به‌شکل دستی تایپ فرمائید. بااین‌هم اکنون، گوگل یک ابزار اثرگذار با اسم Campaign URL Builder در مشت مارکترها قرار داده میباشد که قابلیت ایجاد کرد URLهای سفارشی را به‌راحتی برایتان آماده می‌نماید. پیشنهاد میکنیم پیش از به اشتراک گذاشتن URL خویش در پلتفرم‌ها و شبکه‌های متفاوت، مسلما آن را کوتاه نمایید؛ چون کدهای یو تی ام، URL شما‌را برای کلیک کردن زمانبر و غیرجذاب می‌نمایند.

به دنبال پنج پارامتر UTM شناسایی‌گردیده در گوگل آنالیتیکس را برایتان ذکر می کنیم:

منبع کمپین (utm_source): از این پارامتر می توانید تدریس خصوصی سئو برای شناسایی منبع ترافیک خویش استعمال فرمائید. این منابع ممکن میباشد اسم اینترنت‌تارنما، موتور جست‌وجو، اسم خبر نامه یا این که کانال اجتماعی باشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_source=google.
کمپین رسانه (utm_medium): از این پارامتر میتوانید برای شناسایی رسانه مورداستفاده برای اشتراک‌گذاری و دسترسی به لینک خویش به کارگیری فرمایید که مشمول آدرس اینترنتی، کانال‌های اجتماعی، هزینه به‌ازای کلیک (cpc) یا این که هر شیوه دیگری باشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_medium=cpc
اسم کمپین (utm_campaign): این پارامتر برای شناسایی کمپین یا این که تبلیغات مربوط به لینک کاربرد داراست و ممکن میباشد اسم جنس، نوع فروش یا این که اسم مسابقه باشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_campaign=فروش-تابستانی
واژه و کلمه کلیدی (utm_term): این پارامتر برای کمپین‌های جست‌وجوی مبلغی برای ردیابی لغات کلیدی مرتبط مبنی بر تبلیغات استعمال می گردد. با یاری این پارامتر تشخیص می‌دهید که کدام کلمه و واژه کلیدی سبب ساز به بازدید از تارنما گردیده‌است؛‌ به‌تیتر نمونه: utm_term=خرید بلیط
محتوای کمپین (utm_content): از این پارامتر برای گزینش اینکه مخاطب روی چه لینکی کلیک نموده است تا به وب سایت شما رسد، به کارگیری می‌گردد؛ مانند وقتی‌که یکسری لینک و پیوند به یک URL می‌رسند. پارامتر محتوا برای تمایز در بین تبلیغاتی که به یک URL لینک و پیوند داده می شوند نیز کاربرد داراست. آزمایش A/B یا این که تبلیغات هدفمند محتوا معلم خصوصی سئو از مهمترین کاربردهای این پارامتر ازروی میل میباشد؛ به‌تیتر نمونه: utm_content=cta-bottom
یادگرفتن طرز تشکیل داد کد UTM
کدهای یو تی ام را میتوانید به‌شکل دستی تایپ فرمائید. بااین‌هم اکنون، گوگل یک ابزار اثرگذار با اسم Campaign URL Builder در مشت مارکترها قرار داده میباشد که قابلیت ایجاد کرد URLهای سفارشی را به‌راحتی برایتان آماده می‌نماید. پیشنهاد میکنیم پیش از به اشتراک گذاشتن URL خویش در پلتفرم‌ها و شبکه‌های متفاوت، مسلما آن را کوتاه نمایید؛ چون کدهای یو تی ام، URL شما‌را برای کلیک کردن زمانبر و غیرجذاب می‌نمایند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 191
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی