Bounce Rate ورودی از موتورهای کاوش
اشخاصی که از روش موتور کاوش و با عبارت مشخصی تدریس خصوصی سئو به وب سایت شما وارد میشوند بطور حتم بدنبال قضیه خاصی بوده و به مطالب شما عشق و علاقه مند گردیده اند. در حالتی که ضریب رجوع برای این اشخاص در تارنما شما عدد بالایی باشد، یعنی بیش تر از ۵۰٪ آن ها فارغ از بازدید هیچ ورقه دیگر از تارنما شما بیرون شوند، شما با مشکلی مهم مواجه میباشید و بایستی در فضا و مطالب وب سایت خویش بازنگری عمیقی داشته باشید. دقت به دو نکته تحت بسیار اساسی خواهد بود:
بعضی وقت ها گوگل برای لغات کلیدی خاصی که به موضوع کاری شما مربوط وجود ندارد و یا این که برای آن طرح ریزی خاصی اعمال نداده اید منزلت قابل قبولی در نتیجه ها جستجوی خویش به تارنما شما میدهد. این کلمه ها و لغت ها را به صحت شناسایی کرده و از جامعه آماری خویش بیرون نمایید.
تحقیق ضریب برگشت وب سایت با اعتنا به ورودی گوگل مستلزم یک آمارگیر قدرتمند و ظریف میباشد، چیزی که خویش گوگل در پوسته خدمت گوگل آنالیتیکز ارائه کرده و متاسفانه برای کشورایران تحریم شدهاست. ولی با به کارگیری از پروکسی های تغییرو تحول آی پی میتوانید از این خدمت به کار گیری فرمائید. خدمت گوگل آنالیتیکز داده ها کاملی را در امر سایتتان در دست شما قرار داده که میتوانید از آن برای تدوین استراتژی گزینش لغات کلیدی و بهینه سازی خویش به کارگیری نمائید.
۴. یوزرها اثبات وبسایت
عده ای که آراسته به تارنما شما رمز می زنند و معلم خصوصی سئو مطالب آن را دنبال میکنند یوزرها اثبات یا این که مشتریان پروپا قرص شما می باشند. از یک طرف شما انتظار بازدید از تعداد صفحه های متعددی را از آنها دارید، اما از طرف دیگر با اعتنا به مراجعه زیاد ممکن میباشد مقاله جدیدی در وبسایت پیدا نکنند و فورا آن را رخنه نمایند. بطور نمونه اشخاصی که با خبر نامه از ارائه مطالب تازه وبسایت مطلع میگردند تخت گاز از وب سایت شما بازدید میکنند البته احتمال آنکه به صفحه ها دیگر وب سایت نیز بروند معدود میباشد، چون تمامی مطالب را بروز تحقیق کرده اند.
نمودار ذیل یک مقایسه نسبی در میان چهار شرایط نام برده در صدر و انتظار شما از ضریب برگشت هر یک را اکران میدهد.
Bounce Rate ورودی از موتورهای کاوش
اشخاصی که از روش موتور کاوش و با عبارت مشخصی تدریس خصوصی سئو به وب سایت شما وارد میشوند بطور حتم بدنبال قضیه خاصی بوده و به مطالب شما عشق و علاقه مند گردیده اند. در حالتی که ضریب رجوع برای این اشخاص در تارنما شما عدد بالایی باشد، یعنی بیش تر از ۵۰٪ آن ها فارغ از بازدید هیچ ورقه دیگر از تارنما شما بیرون شوند، شما با مشکلی مهم مواجه میباشید و بایستی در فضا و مطالب وب سایت خویش بازنگری عمیقی داشته باشید. دقت به دو نکته تحت بسیار اساسی خواهد بود:
بعضی وقت ها گوگل برای لغات کلیدی خاصی که به موضوع کاری شما مربوط وجود ندارد و یا این که برای آن طرح ریزی خاصی اعمال نداده اید منزلت قابل قبولی در نتیجه ها جستجوی خویش به تارنما شما میدهد. این کلمه ها و لغت ها را به صحت شناسایی کرده و از جامعه آماری خویش بیرون نمایید.
تحقیق ضریب برگشت وب سایت با اعتنا به ورودی گوگل مستلزم یک آمارگیر قدرتمند و ظریف میباشد، چیزی که خویش گوگل در پوسته خدمت گوگل آنالیتیکز ارائه کرده و متاسفانه برای کشورایران تحریم شدهاست. ولی با به کارگیری از پروکسی های تغییرو تحول آی پی میتوانید از این خدمت به کار گیری فرمائید. خدمت گوگل آنالیتیکز داده ها کاملی را در امر سایتتان در دست شما قرار داده که میتوانید از آن برای تدوین استراتژی گزینش لغات کلیدی و بهینه سازی خویش به کارگیری نمائید.
۴. یوزرها اثبات وبسایت
عده ای که آراسته به تارنما شما رمز می زنند و معلم خصوصی سئو مطالب آن را دنبال میکنند یوزرها اثبات یا این که مشتریان پروپا قرص شما می باشند. از یک طرف شما انتظار بازدید از تعداد صفحه های متعددی را از آنها دارید، اما از طرف دیگر با اعتنا به مراجعه زیاد ممکن میباشد مقاله جدیدی در وبسایت پیدا نکنند و فورا آن را رخنه نمایند. بطور نمونه اشخاصی که با خبر نامه از ارائه مطالب تازه وبسایت مطلع میگردند تخت گاز از وب سایت شما بازدید میکنند البته احتمال آنکه به صفحه ها دیگر وب سایت نیز بروند معدود میباشد، چون تمامی مطالب را بروز تحقیق کرده اند.
نمودار ذیل یک مقایسه نسبی در میان چهار شرایط نام برده در صدر و انتظار شما از ضریب برگشت هر یک را اکران میدهد.